COMUNICAT: Fi de la temporada 2019-2020

Benvolguts amics/amigues:

En primer lloc voldríem sincerament donar el nostre condol a totes les famílies que en aquests amargs dies hem perdut a una persona estimada.

La Unión Deportiva Unificación Bellvitge, davant la present situació sanitària i les diverses mesures d’erradicació del CoVid‐19 i després dels comunicats oficials efectuats per la Federació Catalana de Futbol i del Consell Esportiu de l’Hospitalet es donen per suspeses i finalitzades totes les competicions de la temporada 2019 – 2020, en totes les categories federades i Jocs Escolars.

Quan tinguem les dates definitives i els protocols de seguretat per a la tornada a l’activitat esportiva, es comunicarà a les famílies, jugadors, socis i aficionats com planificarem per edats, equips, etc. la tornada al dia a dia.

De la mateixa manera, analitzarem l’estat de les quotes de la temporada 19/20 i la proposta que us farem per a la 20/21.

Volem agrair-vos el vostre suport i comptar amb el vostre club per a tota la informació que necessiteu.

Atentament,

Junta Directiva
Unión Deportiva Unificación Bellvitge.
25 d’abril de 2020

Vies de comunicació :
c/e: udubellvitge@gmail.com – Fbk: Facebook.com/unibellvitge – Messanger: @UniBellvitge –
IG: @unificacionbellvitge – Twitter: @UniBellvitge – Telegram: @UniBellvitge